"במקום לעזור, משרד החינוך מנסה לסכסך" | האזינו

אסתי פלד No Comments on "במקום לעזור, משרד החינוך מנסה לסכסך" | האזינו

ח"כ משה גפני בריאיון עמוס כותרות לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אם מנכלי"ת משרד החינוך רוצה לעסוק בציבור החרדי, שתבוא ותעזור לשכר המורות והגננות, זו בושה למשרד החינוך" | "ליברמן עושה כל מאמץ על מנת שנגיב לו, ואני לא יספק לו את הסחורה הזו" | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "לא התראיינתי בתקופה האחרונה, כי ידעתי שתהיה החלטה של גדולי התורה בסוף, הם החליטו שנלך יחד, ועכשיו צריך לעשות כל מאמץ להגדיל את הכח" פתח גפני.

בהתייחסות לשכר המחנכים החרדיים אמר: "הסכם השכר החדש שנעשה עם הסתדרות המורים הגדיל את המכורות בציבור הכללי, אבל דילגו על הציבור החרדי. אני לא יודע איפה נמצאת שרת החינוך ומנכ"ל משרדה".

"היה צריך לעבוד הרבה כדי להשוות את התנאים של הציבור החרדי. לא ביקשנו להגדיל את האחוזים, ביקשנו להשוות את האחוזים להסכם החדש".

"פעם קיבלנו 75\55 אחוז,  (בהתאמה לחינוך העצמאי והמוכש"ר) היום אחרי ההסכם החדש, יוצא שאנחנו מקבלים רק 20 אחוז. אני דיברתי על זה עם נתניהו אמרתי לו שלא ניכנס לקואליציה בלי זה".

"אני מפנה אצבע מאשימה, היא עוסקת בנושא פוליטי, היא האריכה את הקול קורא עד 3 ימים לפני הבחירות, היא מנסה לייצר מחלוקת בתוך הציבור. קולה לא נשמע בקשר לשכר המורות החרדיות שמלמדות ליבה מלא".

"אני מאשים אותה, היא בוחשת במה שקורה בציבור החרדית אם היא רוצה לעסוק בציבור החרדי, שתבוא ותעזור לשכר המורות והגננות, זו בושה למשרד החינוך".

"אנחנו לא ניתן לזה לקרות שהמחנכים החרדים ירעבו ללחם. לא נהיה בקואליציה, לא יהיה דבר כזה, אחרי כל ההסכמים שנעשו, חייבים לשפר את תנאי המחנכים החרדים".

על התכניות לממשלה הבאה אמר: "כולם ראו איך הממשלה הזו כל הזמן ניסתה לפגוע בציבור החרדי, אנחנו נחזיר את הכל לקדמותו. גם בחד"פ גם בשתייה המתוקה, וגם במעונות".

"אנחנו לא מחזור לשבת לחמם כיסאות, הפעם אנו באים לשנות את כל מה שהממשלה הזו הזיקה לציבור החרדי. ולא רק לציבור החרדי, היא הזיקה לכולם, ואנחנו נדאג לכולם".

"אלה שקובעים עיתים לתורה ועובדים לפרנסתם הם חלק מאיתנו, יש להם צרכים מיוחדים, אנחנו טיפלנו בהם ונמשיך לטפל בהם. אני עוסק בזה כל הזמן לא רק בערב בחירות".

"מי שרוצה לשלוח את ילדיו לממ"ח שמשרד החינוך שולט בו, שהוא לא מלמד יהדות, אז שיילכו לשם. הממ"ח הוקם על ידי שי פירון, הוא רצה להרוס את החינוך החרדי, גדולי ישראל נגד זה".

"אנחנו מביעים את דעתנו גם בעניינים מדיניים, אנחנו בעד כמה שפחות שפיכות דמים. זה לא שמאל ולא ימין. זה העמדות של גדולי התורה".

"כל אלה שעמדו בראש המערכה נגד הקב"ה ונגד החרדים גמר את הקריירה שלו, איפה בנט? נעלם בתוך הקונכיה שלו, יועז הנדל ירד בבושת פני מהבמה הציבורית".

"ליברמן עושה כל מאמץ על מנת שנגיב לו, ואני לא יספק לו את הסחורה הזו, הוא יורד בסקרים. הרשע הזה מנסה לגרור את מערכת הבחירות לזירה הזו כי אנחנו עם נתניהו".



0 תגובות